Черкаський обласний контактний центр

 Черкаський обласний контактний центр (далі – ЧОКЦ) є ефективним та простим способом зв’язку між владою області та громадянами. Основною метою ЧОКЦ є:

  • забезпечити просту і ефективну комунікацію між органами виконавчої влади та громадянами;
  • зекономити час заявника (не потрібно відвідувати установи та організації, записуватися на прийом для подання письмового звернення чи скарги);
  • допомогти жителям області у вирішенні нагальних проблем, які їх спіткають у повсякденному житті;
  • аналізувати ситуації в містах і районах, відстежувати тенденції, «больові точки» і розробляти відповідні заходи з метою запобігання їх виникненню у подальшому.

Напрямки діяльності:

  • консультування громадян з нагальних питань (які стосуються допомоги ВПО, допомоги ветеранам війни та членам їх сімей, іншим категоріям громадян);
  • первинна психологічна та юридична допомога родинам ВПО, ветеранам війни та членам їх сімей;
  • прийом, опрацювання та передача звернень заявників до органів, які безпосередньо мають відношення до заявленого питання;
  • контроль термінів розгляду звернень;
  • зворотній зв'язок із заявниками .

 

Фото без опису

 

 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь