Черкаський обласний контактний центр
Черкаський обласний контактний центр (далі – ЧОКЦ) є ефективним та простим способом зв’язку між владою області та громадянами. Основною метою ЧОКЦ є:
- забезпечити просту і ефективну комунікацію між органами виконавчої влади та громадянами;
- зекономити час заявника (не потрібно відвідувати установи та організації, записуватися на прийом для подання письмового звернення чи скарги);
- допомогти жителям області у вирішенні нагальних проблем, які їх спіткають у повсякденному житті;
- аналізувати ситуації в містах і районах, відстежувати тенденції, «больові точки» і розробляти відповідні заходи з метою запобігання їх виникненню у подальшому.
Напрямки діяльності:
- консультування громадян з нагальних питань (які стосуються допомоги ВПО, допомоги ветеранам війни та членам їх сімей, іншим категоріям громадян);
- первинна психологічна та юридична допомога родинам ВПО, ветеранам війни та членам їх сімей;
- прийом, опрацювання та передача звернень заявників до органів, які безпосередньо мають відношення до заявленого питання;
- контроль термінів розгляду звернень;
- зворотній зв'язок із заявниками .