Інформує

Положення про відділ інформаційно-організаційної роботи та кадрового забезпечення Виконавчого комітету Будищенської сільської ради

Начальник відділу - Тесля Валентина Олександрівна

с.Будище, вул.30 років Перемоги, 42, тел.0472-340-222, email budrada@ukr.net

 

Інформаційно-аналітична довідка про роботу

із зверненнями громадян за 2024 рік у Виконавчому комітеті

Будищенської сільської ради

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», Указу Президента України   від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Виконавчим комітетом Будищенської сільської ради упродовж 2024 року проводилась робота з поліпшення стану розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, вирішення порушених у зверненні питань, удосконалення форм роботи із зверненнями громадян. Вживалися заходи  щодо розгляду звернень громадян з виїздом на місце та за участю заявників при розгляді, з наданням можливості ознайомлення їх з матеріалами для недопущення випадків безпідставної відмови, проявів халатності та формалізму у задоволенні законних вимог громадян.

У Виконавчому комітеті Будищенської сільської ради налагоджена системна робота зі зверненнями громадян, створені належні умови для реалізації  права громадян на письмові та усні звернення.

За 2024 рік до Виконавчого комітету Будищенської сільської ради надійшло 745 звернень, з них: письмових – 687, в тому числі 93 запитів на інформацію згідно ЗУ «Про доступ до публічної інформації», на особистому прийомі керівництва побувало 58 осіб.

Основні питання, що порушувалися громадянами:  соціального захисту – 322 звернення; аграрної політики і земельних відносин – 162 звернення; комунального господарства – 24 звернення; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 5 звернень; екології та природних ресурсів – 4 звернення; житлової політики – 25 звернень; транспорту і зв’язку – 8 звернень; праці і заробітної плати – 2 звернення; охорони здоров'я – 3 звернення; освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 6 звернень; сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури, спорту – 1 звернення; діяльності органів місцевого самоврядування – 59  звернень;  діяльності місцевих органів виконавчої влади – 11 звернень; діяльності  об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 1  звернення; культури та культурної спадщини – 1 звернення; обороноздатності – 1 звернення; інформаційної політики – 1 звернення;  адміністративно-територіального устрою – 5 звернень; інші – 106 звернень.

Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли упродовж 2024 року колективних – 8, у них підписів – 140. Правом на звернення у 2024 році скористалися 884 особи.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, були: пенсіонери – 317 осіб, особи з інвалідністю – 59, члени багатодітних сімей – 5,  учасники бойових дій/військовослужбовці – 28, внутрішньо переміщені особи – 25, діти, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів або їх опікуни – 4.

До органів влади вищого рівня надійшло 30 звернень громадян. Основні питання, які порушувались у даних зверненнях, в основному стосувалися соціальної політики.

Усі пропозиції, заяви, скарги громадян, що надходили поштою, засобами електронного зв’язку та в інший спосіб, розглядалися згідно з чинним законодавством у встановлені законодавством терміни, вживалися заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян. Вирішено позитивно  644 звернень, надано роз’яснення по 75 зверненнях, у стадії вирішення – 14, відмовлено – 7.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» складені графіки особистих прийомів громадян посадовими особами Виконавчого комітету Будищенської сільської ради. Здійснюються виїзні прийоми громадян керівництвом по населених пунктах громади.

         Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі керівництва сільської ради та виконавчого комітету і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг жителям Будищенської громади.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь